Gokturksmom_ rotayı 2 ve 4 aylık menenjiti 3-5-13 şeklinde yaptırıyoruz ama doktor rotayı ister 3-5 ister 2-4 yaptır demişti ben aynı zamana denk gelmesin diye böyle yaptım. Ama bilseydim sonradan yaptırırdım menenjiti 1 yaştan sonra yaptırırsan bir doz yeterli oluyormuş