Hilalklkntsn Kızlar selam. 18 Ağustos’ta oğlum 1 yaşına girecek Allah izin verirse. Evde kutlamayı düşünüyorum anne babalar teyzeler vs. Konsept olarak önerebileceğiniz fikir var mı. Siz nasıl konsept yaptınız