Kızlar selâm.
3 buçuk aylık bebişim var. Kızım doğduğu zaman göğüs ucumn düzlüğünden ve tembelliğinden emmek istemiyordu. Anne sütünü sağarak veriyordum. Devamında mamayada başladık. Hem sağım hem mama olaeak devam ettik. Sağım yaptığım zaman 1-2 aylıkken 1 biberon kadar süt çıkıyordu. Şimdi ise 2 damla bile zar zor :(( İçim çok buruk çok üzgünüm. Büyüdüğü zaman sen şu kadar ay emdin şu kadar zaman sütümden içtin diyemeyeceğim. Ağız tadıyla şöyle dolu dolu süt veremedim. Kendimi suçlu hissediyorum. Başlarda süt vardı emmiyordu bi gayrett emzirmeye başladım tam ooh çok şükür emiyor derken süt azaldı. Hâlâ ümit ediyorum kızlar aranızda böyle sorun yaşayan varmı :((( Süt olsun diye sular, damlalar, hurmalar, dutlar, etler, yeşillikler, düzenli sağımlar herşey denedim banamısın demedi. Bundan sonra düzelirmi? Nedir bunun azalmasının sebebi? Şunuda dene veya düzelecek diyen varmı. :( Artık bundan sonra delmeyecek mi? Geç olsada halâ süt emsin istiyorum. İsterse 5 yaşına kadar emsin hiç sorun değil ama yeterki emsin :( Mamayla besleniyor kilosu sağlığıda çok şükür iyi ama işte siz beni anlarsınız. :(( Varmı aynı sorunları yaşayanlar?