Doğum sonrası ilk reglimi oldum 50 . Günde ilk gün çok az geldi, bugün üçüncü günüm ben böyle bir şey daha önce görmedim, artık ped dayanmıyor, kızımın bezlerinden ikişer ikişer koymaya başladım normal mi, hareket etmeme gelmiyor affedersiniz mahvoluyorum. Başına gelen oldu mu?