gamgam aa benımkj de 28 ekımde 2 yaşında olacak ☺ benım bebegım hıc ek gıda yemek istemedı hep meme istiyo hıc bır sey yedıremıyorum. Doktor kes dedı ıkı defa denedım ancak başarılı olamadım . . 1 defa bıle yumurta ua da peynir zeytın yemedı , ara sıra yoğurt çorbası ıcıyor o da haftada 1 dir. Abur cubur bıle yemez bende memeden kesmeye kıyamıyorum ya yıne yemezse dıye. Yemesının duzelecegını bılsem dayanıp kesıcem de çok tereddutteyım. Yemedıgı ıcın degerlerı de düşük . Çocuğa ağzını actıramıyoruz surupları var onları bıle ıcıremıyoruz. Her seyı reddediyor o kadar çok yoruldum ki. Aşırı emmesınden dolayı dişleri de çürüdü. Çok yoruldum 🥲🥲 of ne çok şikayet etmıs gıbı bulundum kusura bakmayın yaa🥰