asya343 ben yaptırdım 1 sene olmadı daha. Başlarda ilk bir hafta-on gün bi tık rahatsız ediyor. Doktoruma sormuştum vücut alıştığında hissetmiceksin demişti. Şuan hiçbir rahatsızlığı yok, dokunduğumda bile acı olmuyor. Ara kanama bende de fazla ama ikiz bebelerden sonra umrumda değil😂