Senaaydin ayyy biz de 18 aylığız, geçen hafta oryantasyon haftamızdı. Hiç kolay olmadı, gece uykularımız bile etkilendi. Bir de üzerine dk bir gol bir hasta olduk. Bu hafta tam güne geçecekken hastalıktan dolayı başlayamadık. Sizin süreciniz nasil başladı ve nasıl gidiyor? 🫣