

Tatilden geldiğimde fark ettim. Çok sıcaktı, sıcaktan isilik olmuştu. Alttaki fotoğraf ilk fark ettiğim. Hemen dermatoloji bölümüne gittim. İsilik+ böcek ısırığı dedi. Krem verdi ve bir hafta kullanmam gerektiğini söyledi. Üstteki fotoğraf ise şimdi çektim. Kafasının başka yerinde çıkmış. Egzama mı yoksa bu da mı böcek ısırığı. Acaba diğeride mı farklı bir şeydi? Zaten doktora gidicem ama bu saatte biraz zor 🥲