Tam 1 haftadır ishal hala geçmedi bu süreçte 2tane serum yedi su kaybedebiliuotlar çünkü ilk bast aistah azdı şuan iyi ateş kusma yok reflor kullanıyoruz ama hala aynı su gibi ishal bu sabah altındaki pijamadan bile sızdı yani yatak mahvoldu biz hala çözüm bulamadik sbairla geçmesini bekliyoruz daha dün tekrar özel çocuk doktoruna gittik şurup ve reflor dedi kaka testi yapıldı rotavirus de olabilir diye bişey çıkmadı herhangi bir enfeksiyon falanda yok çok şükür şuan tek derdimiz bir an önce gecmesi. Bu arada doktorumuzun yazdığı listede
Yoğurt çorbası ,patates haşlama,muz, Karpuz,galeta,havuç,elma,sebze meyve ağırlıklı püre vs patates haşlama ve muz deneyin ama ben sabah muz verdigin halde ishaldi hala