ASLIHAN0709 merhaba kızım altı ayı yeni doldurdu ve 6400 kilosu bu ay sadece 100 gram almış ve kesinlikle ek gıdayı istemiyor ağzını kapatıyor kafasını çeviriyor sanırım en büyük etken kullandığı antibiyotik ve enfluvir, onları her içtikten sonra kusuyor zaten , burnu boğazı dolu tıkanıyor paso. Beni sürekli emiyor ama bu ilaçlar ishal de yaptı sütüm çok sulu sanırım iyice besleyiciliği kalmadı. İkinci kızım üstelik ilkinde hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım çok sevmişti yemekleri neyse sabah uyanınca emiyor azıcık sonra kahvaltısında labne bisküvi avokado ya da muz yumurta sarısı yarım bir kaşık tereyağı anne sütü de yumuşatmak için bir saat sonra emme merasimi uyuyor uyanınca yoğurt ya da meyve püresi bir saat sonra anne sütü tekrar uyuyor uyanınca ilikli çorba bir saat sonra yine emme akşama da hipp beş tahıllı anne sütü ile yatırmak. Yani aslında bunları yese kilo alır da üç kaşık zorla veriyorum. Toplam da üç ana üç ara öğün oluyor bazen öğünler 7 8 e çıkabiliyor isteğe ve iştaha göre değişkenlik gösteriyor. Ona rağmen kilo almıyor 😂