Birdunyabircennetannesi karışık gideceğim.
Yemekleri kim, nerede, nasıl yapıyor ?
Ekran saati veya ekrana bağlı bir şey var mı ?
Sınıflar kaç kişi kaç öğretmen ilgileniyor ?
Oğlumun tuvalet işlemiyle 1 öğretmen mi ilgilenecek dönüşümlü mü ? ( 1 kişi tercihim )
Oryantasyon sürecini kreş psikoloğu mu yönetecek ?
Oğlumun başına bir şey gelme ihtimaline karşı önüme kamera kaydı sunabilir misiniz ?
İçeriye herhangi bir sebeple kreş öğretmeni, yönetimi ve çalışanı dışında biri alınıyor mu ? Yani bir veli çat diye girebilir mi ?
Camlarınız ve yüksek alanlarınız korumalı mı ? ( sormadım,baktım)
Temizlik neyle nasıl ve çocuklar içerideyken mi yapılıyor ? ( hem sordum, hem oryantasyon sürecinde inceledim )
Öğretmenler ille de foto çekeceğim diye bütün gün elinde telefonla geziyor mu ?( öğretmenimizi de test ettim, fotoğraf istiyorum diye bir talepte bulunup cevaplarından da anlamaya çalıştım. Müsait zamanlarda tabii ama devamlı bir fotoğraf çekimi çocukla öğretmenin ilişkisini bozar diyerek red yedim,yaklaşım hoşuma gitti)
Sayfalarında fotoğraf paylaşımı için de izin kağıdı istediler zaten. O da rahatsızsanız eklenebilir.
Uykuya nasıl geçirildikleri, uyku saatlerini bana bildirmelerini özellikle istedim.
Oğlumun yemediği bir yemek çıkarsa alternatif sunulup sunulmadığı gibi gibi.
Çoğunu dile getirdim, bazılarının cevabını kendim görmeye çalıştım.
Özellikle yemek konusunda kurumda çalışan yemek yapan abla bile ‘guzummm bugün ben sana muzlu pasta yapiyim mi he pastasız kalma annemm’ diye oğlumu sevmesi zaten kalbimi ısıttı. Oğlumun çileğe alerjisi var, doğum günü kutlanmış çilekli pasta gelmiş. Genel olarak istediğiniz kadar soru sorun, gözlemle anlaşılıyor hepsinin cevabı.