Lütfen yardım eder misiniz bilen varsa yazsın 27 aylık 3 haftadır kreşte sürekli ağlamalar ama nasıl yani anlatamam ve mutsuz bir çocuk olmaya başladı seni sevmiyorum sen giydirme babam giydirsin o çıkarsın hep böyleyiz ağladığında sakin kalıp tanıma oturuyorum ama yırtılacak gibi ağlıyor ve sebepsiz yete beni öpme dokunma burnumu silme gibi gibi şeylerden geceleri de sayıklayıp çığlık atıp ağlamaya başladı geçer mi bu süreç ne önerir siniz yaşayan var mı