Kızlar reglim genelde düzenli olur ve ilk regl bitiş ve ikinci regl başlangıç arasında toplam 18-19 gün oluyor.
Doğumdan beri de kanamam çok oluyor. Cildiye doktoru kan değerlerime bakınca bir kadın doğuma gitmemi söyledi ama henüz gidemedim.
Normalde 27-30 gün olması gerekmiyor mu adet aralığının ?
Bu durumu yaşayıpta bir sıkıntısı olan oldu mu ? Kist vs gibi ?