Bebeğim 2,5 aylık sayılır bu aralar sürekli emmek istiyor emdiriyorum yarımsaat 1 saat sonra hiç emmemiş gibi ortalığı yıkarak emmek istiyor. Doymuyor desem günlük çiş sayısı 6-7 oluyor . Kilo alımıda iyiydi 2 ay kontrolünde . Çok fazla emdiği içinde kusuyor. Gaz sancısıda çekiyor gibi görünmüyor gazında ıkınıyor bir türlü kendi çıkarmaya çalışıyor çıkarıyorda . Acaba ek olarak mama verip mi denesem mi doyup doymadığını?