Noname21 benim oğlum 3 yaşında Çok dik başlıydı, her şeyi ben yapacağım , ben edeceğim çok kafasına buyruktu, şimdi 4.5 yaşında Bence doğduğundan beri en sakin en uyumlu evresinde . görenler hala çok zor ve yaramaz bir çocuk olduğunu söylüyor ama ben 4,5 yıllık zaman diliminde en rahat dönemdeyim, ona da rahat denilirse Tabii . diğer kabus dönemlere göre daha iyi . benim oğlum hareketli ve yaramaz fakat hırslı değil kaybettiği zaman üzülür ama olay çıkartmaz arkadaşlarıyla uyumludur pozitif yaklaşır genelde her şeye