zehrasevil Aşkım 20 gün arayla bende 2 kere oldum, mastit olduğumu bildiğim için hiç dr’a gitmedim. Bol bol emzirdim çünkü boşaltmadan maalesef düzelmez. Sıcak bi duşa gir ve duş jeliyle güzelce ovala, ama dediğim gibi emzirmeden geçmez. Ateşin bebeğe geçmez korkma. Sürekli emzir zaten rahatladığını hissedersin 🌸🌸🌸