Dün bir çocuk hekiminden duydum bu cümleyi . Hala sakinliğimi atamadım . Kilo alması ve iştahı için neler yaptigimi burda anlatmaya kalkmayacağım çok vaktinizi alır . Ama kısaca şunu söyleyebilirim her iştahsız bebek annesi gibi gecem gündüzüm onun yememesi tek konum olmuştu .
3 buçuk yaşında ve 13 kilo kızım . Dün nezle diye gittiğim ( kendi doktoru yoktu ) doktordan duydum bu lafı . Çok iştahsız biraz zayıf dedim e o senin suçun işte dedi beynimden vurulmuş gibi oldum.