Ednurr7 İnsan herşeyi düşünüyor. İlk 3 ay özellikle baya sancılı geçiyor. Ruhen, bedenen yorgunluk. Off dedikten sonra hemen gelen o vicdan azabı o pişmanlık. Akşam 7 ile 11 arası ağlardı benimde kızım 3 aylık olduğunda kesilmişti sanırım. Bir yandan kendine üzülmek diğer yandan ona baktıkça kıyamamak doyamamak. Herşey birbirine karışıyor. Ama geçiyor 3-4 aydan sonra herşey daha düzene biniyor sakinliyor insan. Benim kızım şimdi 9 aylık. Ama lohusayken değil 9 ay, 40 ımız bile çıkmaz gibime geliyordu ağlıyordum. Bende kilo verdim o süreçte. Uyku eğitimi zaten 4. aydan sonra alınabiliyor. İlk 4 ay kurulu düzen çok zor. Şuan sürekli besle, yatsın, kalksın, altını pisletsin halleri. Ama 4. aydan sonra inanın herşey daha kolay hale geliyor şahsen. Kızım 9 aylık hala onun uyku saatlerine göre hareket ediyorum. Eskisi gibi olmuyor yinede herşey elbette. Yemeklerden sonra 1 çay bardağı suya 1 çay kaşığı kimyon karıştırıp için. Sabah öğle akşam yapabilirsiniz gaz için iyi gelir ben yapıyordum. Onun dışında sadece sabır yani zamanla herşey daha güzel olacak bunu düşünün 👍