anne232 benm oğlum yiyordu malesef herseyi de denedim hatta sert bu sekilde kizdigimizda oldu ama bırakmadı aylarca yiyordu biz kizicax dye gizli gizli koltuk arkasinda yiyordu sanırım iki yaş sendromundan çıkamayan çocuklar yermiş benmde çok sinirlerm bozuluyordu birde o aralar gorumcemin kizininda yediğini gördüm o devamlı yemiyordu ama oğlum sürekli yiyordu acı ojede denedim onu bile kaziyordu doktora götürmeyi bile düşündüm ama bir anda brakti şuanda görmüyorum yediğini şuan 5 yasna çok az kaldı sanırım dönem dönem böyle huylar edinebiliyorlar