meteli Kizlar oğlum 3 ay 16 günlük basını tutuyor ama kucağımda iki gündür sağa düşüyor bi ara düzelmişti doktora götürdüm Tortikolis mi diye değil dedi sonra düzeldi şimdi yine başladı alışkanlık mı anlamadım çok canım sıkılıyor nöroloji ye mi götürsem?
meteli Rengarenk52 Teşekkür ederim düzelmişti yine başladı 🥹 ortopedi de bir şey Yok dedi 🥹 sağolun❤️
Rengarenk52 meteli benim ilk bebeğim de hep başını sola yatık tutardı bu 1 yaşına kadar felan devam etti suan 3 yaşında bi sıkıntı yok yani bebek bu oyun yapabiliyolar🥰😘😘