Kızlar 4 aylıkken falan sofrada kucağımda otururken ben yemek yerken ağzını açardı kendine verir gibi yapar vermezdim kaşığa saldirirdi oh derdim ek gıda sorunu yasamicam 8 aylık olmak üzere tadım bile zor geçti ya belki 1 kasiktan ötesine gecememisizdir. Az önce yogurtla bisküvi karıştırdım tadı çok güzel zorla ağzını acıyor diliyle geri itiyor sonra gittim tv açtım acaba yer mi diye put gibi tv ye bakıyor ağzını acıyor ama biraz yedirdim yanından bi kalkıp gittim hiç bana bakmıyor tv ye dalmış kapattım hemen açmam bir daha öyle. Bu çocuk nasıl alışacak bişeyler yemeye yenecek şeyler dışında herşey ağzında alt dışı şişmiş belli oluyor Bu arada hiç dış çıkarmadı da