Kızım yarın bir yaşına girecek daha önce kırkının içindeyken bebeler gold vermiştim onu da ağız dolusu kusmuştu onun üzerine hiç mama vermedim emzirdim fakat 1 haftadır azı dişini çıkardığı için huysuz sadece emmek istiyo sütüm bitti denecek az süt gelmeyince çığlık kıyamet ağlıyo bu gün mama deneyeceğim ama biberonda tutmuyo biberon tutturma için önerisi olan varsa ve hangi mama daha iyi anne sütüne benziyorsa önerinizi istiyorum 🫶🏻🌸🙏🏻