babybabyt sürekli tek çıkmaya çalışın . Çünkü birileri yanınızda oldukça daha çok strese giriyorsunuz . Bir de aracın marka modeli , yeniliği bunlar çok etkili . Bazı araçlarda yokuş kalkış desteği , şerit takibi , çarpma engelleyici var . İnsan ozaman daha rahat oluyor . İlk arabam fiestaydı çok kazalar atlattım ilk 2 yıl 🤣 2 defada arkadan vurdum birilerine 🤣ufak kazaydı ikisi de çok şükür 🙏