KuzeyinAnnesii Bebeğim 5 aylık ama bu zamana kadar d vitamini gaz ilacı derken kaşığa küstü resmen Mamayla beslendiğimiz için ek gıdaya geçmemiz gerek artık fakat birtürlü ağzını açıp yediremiyorum zorlarsam hepden soğucak kaşıkdan böyle ağzını açıp sanki saldırıcak yicekmiş gibi yapıyor kaşığı yaklaştırıyorum ağzını kitliyot birtürlü açamıyorum Napmam lazım kaşığa nasıl alıştırabilirim çok zor durumdayız sadece mamayla olmuyor artık
KuzeyinAnnesii [bilinmeyen] parmağımı dayayıncada kitliyor ya ben baya zor durumda kaldım hiç bir kandırma fayda etmiyor
bprensimmm büyük uclu biberonla versen canım pureleri bi dene snra biberon şeklinde ama ucu kaşıklı ilanları var onla veirrisn alışınca
KuzeyinAnnesii bprensimmm mama kullandığımız için sürekli biberon bende çiğnemeyi öğrensin biberonla çok devam etmeyim istiyorum o ilerde dahada zorluyor ama mecburen öyle yapıcam sanırım
KuzeyinAnnesii Nereidd anne sütü değilde sadece mama ile beslendiğimiz için doktorumuzun önerisiyle başlıyorum