Bebegim 6. ayinda alt 2 disini cikardi simdi 8. Aya girecek üst dişleri kaşınıyor sanıyordum ama yanlış görmediysem (agzını acan bir bebek degil o anlamda) alt damakta gene diş gözüküyor. Bu normalmi napmalıyım? Bildigim kadariyla ilk alt iki diş sonra üst iki diş cıkar ..