Ben hiçbirsey goturmemistim özel hastanede oldum zaten alel acele bebeğimin 3 gündür ölü olduğu anlaşılınca üzerimde eşofmanla tişörtüm vardı onu cikartirdilar önlük giydirdiler kürtajdan sonra uyanınca eşimle annem tekrar üzerimi değiştirdi eşofmanimi giydirdiler