seddaaaaa Allah kolaylık versin biz 4,5 ayına kadar çektik çok zor bi durum özellikle ilk 3 ay hiç geçmeyecek sanmıştım bi ağlamaya başlardı hiç aralıksız 6 7 saat ağlardı kuzucuğum çok yıprandık ilk bebek birde işte sonradan sonraya deneyimleyince herşeyi daha kolay olmaya başladı