Laylam Biz cocuk istiyoruz bu ay yumurtlama günlerini değerlendirdik geçen ay çok akintim vardı bu ay ĥic yok akıntısı olmadan hamile kalan varmi hiç aranızda cevaplarsanız çok mutlu olurum
Feyzosumunannesi Laylam 26 aylık kızım tuvalet dediğimiz an ağlıyor kesinlikle istemiyor. Benim bezim var bezime yapacağım diyor.
busraalanya Laylam adetin geçmeden testte çıkmaz zaten akıntı falan alakası yok kafana takıp stres yapma . Stres herşyin başı
Laylam Herkes akinti olursa hamilelik var diyorlar hormanlardan kaynaklı akinti oluyormuş Bende yok adetime var günlerde geçmiyor hiç bir belirtildi yok
Berilsmom13 Laylam canım gebelik akıntısı diye bişey var beyaz akıntı oluyor ama en garanti sonucu kan vererek alırsın. İlişkiyede hamile kalmalıyım düşüncesiyle girme relax ol