Poncikkkk Mersin’de yaşayan anneler Mersin nasıl bir yer cok pahalı mı insanları nasıl bilgi verir. Misiniz
aycanilgun Poncikkkk canım Antalya’dan Mersin’e gelin geldim 2 yıl önce. Güzel şehir ama çok karma be. Suriyelisi mi dersin Iraklısı mı dersin.. merkeze geleceksen şayet sıkılmazsın 3 tane büyük avm’si var. Sayapark, forumMersin ve palmcity ulaşımı kolay her yere :)
Feyzosumunannesi Poncikkkk Mersinde yaşıyorum güzel şehrim. Çok sıcak kanlı misafirperverdir insanları tabi bi o kadarda çok yabancı geldi. Aşırı sıcak bir şehir haberiniz olsun 😄 kışın üşümez yazın yanarsınız 😄
3315 Ah canım memleketim taşı topragı ayrı güzel sokakları denize cıkar çok güzeldir sıcak kanlı insanlarız genelimiz ama yerlisinden cok yabancısıda vardır suriyeliler biraz cogalmıs
Poncikkkk aycanilgun Hatay’dayım ben tayin değil aslında başka bir şehire yerleşmeyi düşünüyoruz ailelerden uzak olmak için aileler yüzünden sürekli tartışma içindeyiz ilk İstanbulu düşündük sonra eşim dediki ben Mersin’de caliştm orası uygun olabilir bize o yüzden sordum
Poncikkkk 3315 Allah yardımcın olsun Hataydayım ben allah nasip ederse niyetmz var Mersin’e yerleşelim
Eslemsi_04 Feyzosumunannesi Aşırı sıcak bir şehir haberiniz olsun Sıcak az kalır 😂ateş çemberinin ortasında bir şehir bence 🫠 dişarda 10 dk yürüyünce beynim fokurdamaya başlıyo benm😂😂😂
aycanilgun Eslemsi_04 Mersin’e gelin geldim ama Antalyalıyım nem %65-70, gündüz ki sıcaklıksa dışardaki termometrelerde 55 gösteriyor, trafik lambaları eriyor, asfalttan duman çıkıyor. O yüzden Mersin’e şükredin der susarım 😅😅
Eslemsi_04 aycanilgun ben trabzondan gelin geldim asla alışamadım mersin sıcağına 😂bana göre cehennem gibi burası 😂 canım memleketim trabzon💚