kocabas111 Merhaba kızım 7 ay 22 günlük5. Aydan beri ek gıda tüketiyor fakat yaz sıcaklarından beri kolları bu şekilde , vücudunun başka bir yerinde yok ve aşırı terliyor sizce alerji mi isilik midir
tchrhcr03 kocabas111 benim oğlumun da kol kıvrım bölgesi, bez bölgesinde yoğundu ve isilikti. Sizinki de isilik sanki.
kizinaasikbiranne kocabas111 aynı kızımda vardı birkaç gün oluyor tamamen geçtiği. İsilik canım bunlar geçmiş olsun sık sık banyo yaptırın ve pudralayın işe yarıyor ara ara da pişik kremi ile destekleyin geçiyor