Benim oğlan da içmezdi pek. Doktor suyun içine meyve atıp dene ve ayran kefir çorbayı çoğalt demişti. Çok zor durumda kalırsan bir iki damla pekmez de damlatabilirsin suya demişti. Bunlara rağmen çok çok su içen bir beneğim yok bana çekmiş. Kendi susayınca içiyor anca zorlamıyorum