ma9419 ben bebeğim 7,5 aylıkken uçmuştum. Bizimki 4 saat uçuşdu. Uçmadan önce havalimanda karnını doyurdum. Uçakta meyve ve atıştırmalık yedirmiştim, sevdiği oyuncakları almıştım ve öyle oyalanmıştı. Ben yemek konusunda kavanoz maması tercih etmiştim ve havalimandaki cafede ısıtıp yedirmiştim. 😊