Kızlar evet evde çok tatlı yapıyorum ıslak kek gelin pastası köstebek vs vs ama doğum günü olarak böyle katlı pasta hiç yapmadım elime yüzüme bulaştırdim sanırım
İki kek yaptım dikdörtgengende arasına nişastalı muhallebi yaptım tarife göre ama.cok lezzetsiz oldu diye kremsanti ekledim bira daha iyi oldu
Şimdi arasına muz çilek beyaz krema koysam
Üstüne puding surerk kapatsam olur mu