demetsina Esra9445 Bende prima kullanıyorum Kilosuna göre belirleniyor ve bunu ancak siz anlarsınız bez ne büyük ne de küçük olmalı benim ki 5 aylık oldu 4 numara kullanıyoruz Sizde muhtemelen 3 numara kullanırsınız