busragggg Kızlar 5 ay önce doğum yaptım şuan emzirmeme rağmen hala hiç regl olmadım. (Hamile değilim) ara ara olacak gibi karnım ağrıyor fakat olmuyorum. Acaba tarlusal gibi söktürücü ilaç içsem olur muyum?
Asyaamerve busragggg arkadaşım 1 sene olmadı regl. Kişiden kişiye değişiyor o. Kadın doğum doktoruna bı görünün eğer çok kafanıza takıyorsaniz bence, kafanıza göre içmeyin ama. Doğumdan sonra normal bence
milletsanakanalizemiolacak busragggg tarlusal ne ya adını burda duydum ama bende adet oldum 2 gün sürdü ne değişik şu doğum sonrası adet mevzusu yane zaman düzene gircek acaba
demetsina busragggg Benim oğlumda 5 aylık ve bende emziriyorum hala regl olmadım sancılarını yaşıyorum ama gelmiyor dr tarlusal verdi eczacı süte geçer dedi durduk yerde bebeğime zarar vermek istemedim içmedim küçük kızımda da 7 aylıkken olmuştum 1 yıl boyunca olmasa bile sorun değilmiş
busragggg demetsina emzirirken sanırım 1 yıla kadar normal fakat ben emzirmiyorum o yüzden olmayı bekliyorum
asell13 busragggg 1 sene olmamıştım oğlumda emiyordu çünkü kızımda emzirmedim 2. Ayda oldum hemen normal yani emziriyorsanız