esraezgioz Kızlar kızım 4ay 2 günlük, sma mama kullanıyorum, ölçeği 90 dı doymadığını farkederek 120 ml vermeye başladım hala sinirleniyo istiyo sizce az mı 120 ml bu ayda? Kendi sütüm çok yok o yüzden çoğunluk mama veriyorum sadece
cokbilmismom esraezgioz hayır az değil normal benimki 3ay 15 günlük 120 veriyorum. Ama ben günde bir kere akşamları veriyorum sadece
esraezgioz maca arada bir memede veriyorum tabi toplasanız günde 60 ml var memede sizce şimdi kaç vermeliyim
maca esraezgioz şöyle söyleyim size ölçek verin diyemem ben kendi bebeğime 120 ml veriyordum 3 aya gelince 120 ml 2 saat anca götürdü ağlıyordu acıktığı için sonra 150 ml çıktım ben gündüzleri saat tuttum baktım 3 4 saat götürdü 5 buçuk aylığız 150 ml ilerliyorum hala anne sütü hiç yok bizde zaten istemese içmiyor içinde 20 30 ml kaldığı da oluyor sizde böyle deneyin anne sütü kaç ml çıkıyor sa ona göre biraz arttırın doktor bana 120 ml ver dedi dedim hocam 120 veriyorum 2 saate acıkıyor bu sefer daha çok mama içiyor tamam dedi 150 ml geçtim siz takip edin bazı bebekler boğazlı bazıları boğazsız oluyor