mrvbcr0 merhabalar kızım 10 aylık ve el ayak hastalığı kapmış nerden nasıl kaptı hiç bilmiyorum vücudu çok kötü durumda ne iyi gelir acaba
endoplazmikretikulumiste mrvbcr0 oğlum olduğunda tatildeydik tatilde kaptık park çok kişinin dokunduğu oyuncak alet edevattan filan bulaş oluyor . Doktor bize hiç birşey vermedi ateş kontrolü ateş düşürücü verdi o kadar ama kimisine kaşıntı engelleyici krem filan veriyorlarmış öyle okumuştum bizi pas geçti bizim vücuda çok yayılmamıştı el ayak ağız içinde vardı daha çok beslenmesini de dikkate alın sıvı besleyin pekmez dut pekmezi ağız içine iyi gelmişti bizde geçmiş olsun
mavikuss_ mrvbcr0 bizde geçirdik vücudu acayip kötüydü krem verdi ağız için sprey verdi bize sonra iz kalmasın diye başka krem verdi bizimkinin geçmesi 20 günü buldu geçti bile belki sonra tırnakları attı her çocuk böyle geçmiyor biz zor gecirdik maalesef
flamingo24 mrvbcr0 denize gidin yada deniz suyu bulun bebeğinizi onla yıkayın . Benim oğlumda geçirdi denize gitmiştik sönmüştü yaralar boğazı için antibiyotik kullandık
Esraesra08 mrvbcr0 bizde parktan kapmıştık malesef tedavisi yok 10 gün sonra zaten kendiliğinden geçiyor ateş yaparsa calpol verin sadece antibiyotik vs kullanmayın boşuna çocuğa boşuna antibiyotik yüklemiş olursunuz
mrvbcr0 endoplazmikretikulumiste teşekkür ederim bizede krem vermedi vücudu çok kötü durumda kaşıntı oluyor
haticeekaya mrvbcr0 benimde 1 yaşında oğlum oldu fucidin krem vermişti ağzına fıs fıs vermişti 1 hafta da geçti
mrvbcr0 mavikuss_ çok geçmiş olsun kiziminda vücudu çok kötü durumda küçük diye hiç bir şey vermedi niz kantaron yağı aldık.
selmayesil Merhaba, bizde geçirdik dirençli yüksek ateş yapmıştı, buarada hiç tedavi edilemese bile kendiliğinden geçiyormuş hastalık doktorumuz söylemişti, ateşe dikkat etmek gerekiyor, mutlaka sürekli ölçün müdahale edin, çok geçmiş olsun.
mrvbcr0 selmayesil teşekkür ederim bizim yüksek ateşle başladı şükür ateşimiz kalmadı ama şuan vücudumuz çok kötü durumda
mavikuss_ mrvbcr0 sizede geçmiş olsun geçiyor merak etmeyin zaman alıyor bizim ki bu haldeydi şükür bişey kalmadı kolundaki gibi her yerinde çıktı vücudunda ama geçti
mrvbcr0 Esraesra08 Bizde büyük ihtimalle parktan kaptık ilaç verilmedi zaten ateş için calpol verdi doktor sadece. En büyük korkum artık parklar.
Esraesra08 mrvbcr0 biz parkı balkona kurduk mecburen sizinde öyle bir imkanınız varsa yapmanız en iyisi