Mini9 bende 2-3 ayında okuyodum 13 aylık 2 gün önce a101 gelmiş çocuk kitapları 1 lira aldım okumaya çalışıyorum ama elimden alıyo okutmuyo 😂 o aylarda müzik sizin söyliyceniz ninnilerde çok iyi olur şimdide eğitici müzikli kitabımız var çocuk şarkıları var onları dinleyip söylüyorum