Bugün tam 4 aylık olduk,doktor kontrolünden geldik.Doktorumuz oturmaya çok hevesli artık yavaş yavaş destekli oturabilirsiniz dedi.Şaşırdığım nokta ise yine yavaş yavaş ek gıdaya başlayabilirsin dedi şaşırdım çünkü ben aman hemen bir şeyler yesin diye asla düşünmüyordum 6.aydan önce bir şey vermem diyordum doktor böyle söyleyince biraz içim rahat etti ama bir şeyi ver sonra birkaç gün bekle alerji olup olmadığını anlayalım dedi.İlk yoğurtla başlayıp 3 gün beklemeyi düşünüyorum.Sonra yavaş yavaş patates havuç kabak deneyeceğim tabi yine hepsini 3er gün arayla🥰Kaşıkla falan değil tabi sadece tadımlık parmağımla vereceğim.Birde doktorumuz alıştığı zaman günde 3-4e çıkartabilirsin verme sayısını dedi ben şuan sadece günde 1 kez tadımlık vereceğim 6.aydan önce günde 3-4 kez çok tuhaf geldi.Bu aylarda başlayan annelerim siz nasıl bir yol izlediniz neler yaptınız??