Kızlar oğlum 1 buçuk yaşında bu zamana kadar hep ikü günde bir veya nadiren günde bir kakasını yapardı. 10 gün önce enfeksiyondan ishal oldu. İlaçlarla 3 -4 güne geçti. Daha sonra günde 2 veya 3 kez kaka yapmaya başladı normal mi yoksa kontrole götüreyim mi ??