nihos06 Kızım 22 aylık ve öğle uykularına aşırı direniyor ve sakin kalmaya çalıştıkça çok zorlanıyorum. Öğle uykusunu bırakmak için erken değil mi? Tecrübelerinizi yazar mısınız?
Alprslnemine Sabah kaçta uyanıyor. Bizimki de 22 aylık bugün sabah 10 da kalktı 🤦🏼♀️ ve şimdi uyudu bu saatte gece yandık 🥴
penyyy Alprslnemine ay ne güzel 10 da kalkıyor bizim en geç 7 de. Karartma perdesi almayı düşünüyorum ana benimki de öğle uykusunu genelde 2 de uyur 5-6 gibi kalkar
Alprslnemine penyyy sabah uyanma saati iyi sizin normali öyle aslında. Ama öğle uykusunu geç yapıyor biraz biraz çekerek 12 ye kadar getirin.. en geç 3 te uyanmış olsun öğlen uykusundan..
penyyy Alprslnemine ya öyle de öğleden sonra zaman geçmiyor ki😔 Birkaç ay önce zaten 11-12 gibiydi öğle uykusu. Sonra kendisi bu saate getirdi