minikkka Bebeğim 12 günlük ve bu damlayı aldım evet sanki iyi geldi ama daha çok ıkınmaya başladı sanki kızım karnı falan hassaslastı gibi bu damlayı kullanan var mı?? Böyle bir etkisi oldu mu
bezelyeparmak minikkka merhaba kullanmaya devam ediyor musunuz? Biz de 6 günlüğüz 3 gündür kullanıyoruz
minikkka bezelyeparmak merhabalar evet kullanıyorum fakat 1 haftadır falan annemler de unutmuşum tek basına çok yararı olmadın şuan sab simplex kullanıyoruz annemden alınca 2sini bir kullanıcam
minikkka bezelyeparmak anladım çünkü gaz sancıları genelde 2 hafta sonu da 3. Haftada biran da zirveye çıkıyot inşallah böyle birşey yasamazsınız