Ben Koltuk altım için umit hastanesine gittim çabuk bitti.bikini bölgesi için mayasenteye gitmiştim bitmedi çok uzadı üstelik çok pahalıdır diğer yerlere göre.gamze Yıldırala gittim baya azaldı bacaklarımıda ona yaptırdım güler yüzlü ilgili ben memnun kaldım