edos123 merhaba, ayni sorunu yasadim. Bebegim 3 ay 16 günlük. Emzirme danismani ile calistigimda eds sistemi 3 aydan buyuk bebeklerde algisi acildigindan olmaz dedi. Zaten emzirme danismani ile calismadan once denemistim edsyi almadi artik hortumu farkediyor. Biberonu unutturacaksin dedi. Ya kadik biberon vericeksin ya da normal yavas akisli biberonu bebegi aglatarak icereksin dedi. Yani 90cclik mamayi ya da sutu bebek 15-20 dkda bitirecek once yanaklarina dokunduracaksin aranacak sonra 20 sn de bir agzindan cekiceksin ve vermeyeceksin biberonu dedi. Bebegin bilinc altina biberonla icmek de emmek kadar zor fikrini asilacaksin dedi. Bir de pilates topunda emzireceksin once bebegin basini omzuna yaslayarak ziplamaya basla sonrasinda ziplarken bebegi emzirme poziyonuna al dedi. Ama bebegi asla zorlama emsin diye dedi. Surekli teklif et dedi. Ben 10 gundur deniyorum. Surekli emmese de gunde 4-5 defa emiyor 5-6 dk yavas yavas sure uzuyor isterseniz sizde bir deneyin. Ben kasik biberon vermedim biraz onu kullanmaktan bogazina kacarsa diye cekiniyorum