Kızlar selam. Sütümü sağıp biberon ile buzdolabına kaldırmıştım. Şimdi onu buzluğa koyacağım ama sütün yağlı kısmı biberonun içine yapışmış soğuktan. Onu nasıl ziyan etmeden buzluğa alıcam? Biberonu sıcak suyun altına tutsam çözülür ama sonrasında buzluğa koymam sıkıntı olur mu? Sadece dışına sıcak su tutarım çok ısınmaz süt