soykan Hiç duymadığım ağlama sesleri , daha fazla enerji uyku değişikliği , sık uyanmalar , oyuncakları kabul etmeme 🥹 ne tuhaf bir dönemdeyim. Var mı böyle bir atak dönemi?
yumamiii soykan ben de öyleyim 11 ay 15 günlük ama uykuya 1 saatte anca geçiyor uyuyunca inanılmaz çabuk uyanıyor yemiyor yerken asileşiyor çok zor
Tazeanne1010 soykan benim oğlumda öyle şuan resmen o sakin bebek gitti yerine huysuz herşeye ağlayan inat yapan geceleri uyanan bir bebek geldi. :( umarım böyle kalmaz