Ecmeliko canım çok geçmiş olsum bizim de 4-5 gün kadar yemek yiyemedi çocuğum, sadece süt pankek vs yiyebiliyordu çünkü ağız içi yaraydı. Şuan çok şükür daha iyi 11. Gün bugun yaraları düştü sadece izi var şuanlık allah şifa versin çok zor geçti gerçekten bizim de. Aftoral sprey kullanabilirsin ağız içi için. Aklına takılan birşey olursa sorabilirsin ben de yana yakıla herkese soruyodum süreci