bakkalemzigi Selam kızlar 🌸Montessori yatak alıcam odam çok büyük değil kibar olsun diye 80 e 180 düşündüm ama 90 190 standart tek kişilik genelde bu boy tercih ediliyor çok kararsız kaldım sizler nasıl aldınız ?
defiy bakkalemzigi ben de almak istiuorum ama ben yanında yatabilmek için 120 200 alıcam mecburen çünkü hastalık dili vs olunca rahat rahst yatarız diye süşündüm şimdi loolpihome bar ordan bakıyorum siz nerden alcaksınız
oglumubeklerken defiy loolpihome dan 120×200 cm olanını almıştık 7 8 aydır kullanıyoruz çok memnunuz 🙂
[silindi] bakkalemzigi 120×200 kullaniyoruz genis genis tavsiye ederim kizimla beraber uyuyorum tek kisilik nevresim tam oluyo 😊
Asyaveannesi04 bakkalemzigi 90*190 yaptırdım yan korumalıkları da çıkıyor ilerde ona göre dolap ve şifonyer de yaptırdım genç kız olana kadar kullanabilir
Nova bakkalemzigi Ben yanına yatarak da uyuttuğum için 100×190 yaptırdım. Yeriniz varsa geniş olması daha iyi olur. Döne döne uyuyorlar.
rainayaz bakkalemzigi 90 190 aldım ben sade alacaktım sonra vazgeçtim yavrulu yatak aldım çok da memnunum 🥰
eylm1 oglumubeklerken bende bu satıcıdan 120×200 düşünüyorum memnun musunuz gıcırdama falan yapıyor mu
cokbilmismom bakkalemzigi benimki 100*200 çok güzel bence küçük tercih etmeyin onların tek kişilik yataktan farkı yok. Montessori biraz geniş olsa daha güzel rahat
bakkalemzigi blgeblk iç yatağı ile beraber 5000 Tl çatılı modeller de iç yatağı ile beraber 6000 civarı oluyor
Poly-ana bakkalemzigi Biz 120-200 yaptırdık bebekken çok rahattı üçümüz bile yatıyorduk yeri geldiğinde ama oğlum şimdi çok deli yatar ben bile sığamıyorum yanına 😂
bakkalemzigi sakinol66 hayır trendyol yorumlar kötüydü küflü gelen eksik parça gelen bende instgram da bir sayfa buldum kurulumunu da gelip yapıyorlar ordan aldım