
Bebeğim 45 günlük 3 4 kere anca kullandık çok severek aldım ve aşırı memnunuz çok hafif manevralar güzel fakat evimde asansör olmadığı için 2 parça oluşu beni biraz zorladı. Büyük puseti hiç kullanılmadı hatta garanti süreci başlamadı bile.henüz yeni başlayacak. Küçük puseti söylediğim gibi 3 4 kere hastane içinde kullandık araçla taşıdık hiçbir hasar vs yok. Ciddi düşünenler için fotoğraf eklerim şuan çekemedim kapatınca taşınması vs kolay çanta gibi kolunuza takabilirsiniz kasa kısmını. Fakat dediğim gibi benim oturduğum ev için uygun olmadı. rengi fotoğraftaki gibi ben kızım için aldım çok güzel bir renk hem kız hem erkek için uyumlu