zeynepcan1 Arkadaşlar benzer durumu yaşayan var mı? Emerken terlerdi normalde,şimdi de zaman zaman terliyor düzenli d vitamini kullanıyoruz.
Toprakdnrr zeynepcan1 doktorumuz normal olabileceğini ve genetiğe bağlı olabilir korkulacak bişey değil dedi bize. Kafasını koyduğu yer su dökmüş gibi ıslanıyordu
Deletedmom73 zeynepcan1 8 aylık oldu hala terliyor. Doktor d vitamini ve eko yaptırdıysan sorun yok genetiktir dedi.
Tugce22 Toprakdnrr benımde bebeğim 3.5 aylık 15 gündür bende farkettim yattığında kafasının oldugunyee su şçinde kalıyor iz çıkıyor resmen 15 gun sonra kontrlomuz sorcam bende
barbarosunannesi zeynepcan1 genetik olabilir .aynı şekilde oğlum .birde önceden içine külotlu çorap veya bi alt daha giydirirdim çift kat yani .şimdi tek kat ayaklı içine normal çorap giydiriyorum azaldı terlemesi .kış bebeği zormuş nasıl giydireceğimi şaşırıyorum